Віктор Тітов

Бренд-шеф мережі ресторанів G-Group у м. Одеса, засновник Асоціації Шеф-кухарів Півдня України, засновник Ukrainian Culinary Faces (Національна Премія Топ 120 найкращих Шеф-Кухарів України)

Віктор Тітов
Віктор Тітов

Топ продуктів бренду KURATOR і чому?

 

Курячі стріпси, курячі кубики, курячий фарш «Професійний».

Перші два продукти – це основні, які я використовую в мережі ресторанів. Для мене важливо, щоб розмір продукту був завжди однаковим. Коли нарізають кухарі, продукт може виходити різним за розміром. У такому випадку під час готування більший шматочок – ще сирий, а менший – вже сухий. Тобто однаковий розмір – мінімізація скарг від гостей. А також важливо – ми не витрачаємо час на нарізку. Чим більше дрібних процесів на кухні, тим більше кухарів треба. А це додаткові витрати та проблеми з пошуком персоналу.

Ідеальна консистенція фаршу. Він не тече, чудово тримає форму, завжди соковитий. Ми не витрачаємо час на перемелювання м’яса та миття м’ясорубки, робочого місця.

 

Що для вас означає співпраця з нашим брендом у ролі бренд-амбасадора?

 

Це допомога іншим шефам зрозуміти, як організувати роботу завдяки допрацьованій продукції, яка підвищить якість страв, оптимізує фонд заробітної плати департаменту кухні. А ще – це можливість комунікації з великою компанією та розробки допрацьованої продукції для шефів.⠀

Go to top