24.10.2025

HoReCa Masters by @kurator_horeca в Одесі: SMART-рішення для сучасної кухні 

Новина Куратор - МХП

15 жовтня в Одесі відбувся масштабний освітній захід для професіоналів індустрії гостинності HoReCa Masters by @kurator_horeca. Подія об’єднала шеф-кухарів, рестораторів, аналітиків та експертів ринку, які ділилися своїм досвідом, практичними порадами й реальними кейсами. 


Цьогорічна тема заходу – «SMART-рішення: як допрацьований продукт оптимізує процес, зберігаючи індивідуальність».

SMART-рішення на практиці: як зробити кухню ефективною


Учасники події отримали не просто нові знання, а готові інструменти для оптимізації процесів у HoReCa, серед яких: 

 

 

як мінімізувати витрати та налагодити ефективні закупівлі; 
як зберегти якість і смак страв без зайвих витрат; 
як керувати процесами на кухні й мотивувати команду; 
як розкривати творчий потенціал шефа, навіть за умов обмежених ресурсів; 
як використовувати аналітику для прийняття рішень на основі даних і глибше розуміти поведінку споживача. 


Спікери ділилися власним досвідом, демонстрували страви й обговорювали, як технологічні рішення допомагають зберігати індивідуальність кухні.

 

Спікери заходу  

 


На сцені HoReCa Masters виступили провідні представники кулінарної спільноти України: 

Олександр Йоурз (@oleksander_yourz) – шеф і засновник Yourz Space Bistro, Yourz Asia Bar, Yourz Galaxy Ice Cream (Одеса) 
Микола Осіпов (@chef_papaplov_) – кулінарний експерт, бренд-амбасадор Maresto (@maresto.ua), Запоріжжя 
Віктор Тимчишин (@tymchyshyn_viktor) – шеф-кухар ресторану Mozart, Київ 
Ігор Щавінський (@igor.shchavinskii) – шеф-кухар Кулінарної школи МХП (@culinary_school_mhp), Київ 
Санелла Бабовіч (@babovich.sanella) – бренд-шеф Fiji Group Restaurants, Київ 
Галина Третяк (@g_tretiak) – бар-менеджер Fiji Group Restaurants, бренд-амбасадор «Старицький Дистилерс», Київ 
Галина Черепеня (@galinacherepenya) – керівниця відділу ринкової аналітики МХП, Київ 

Практика від шефів: страви, які надихають 


Кулінарний експерт Ігор Щавінський представив тему «Базовий кулінарний продукт: його потенціал та можливості». Під час демонстрації він приготував: курячий рієт на бріоші слайдери з курячими нагетсами.

 

«Універсальність та потенціал продукту у різних форматах. Всі звикли бачити кулінарний продукт як звичний, але він може передавати емоційну складову в різних стравах», – зазначив шеф. 

Разом із Миколою Осіповим, який має понад 18 років досвіду у ресторанній справі (з них 13 – на керівних посадах), учасники дізналися про: 

практичні поради сьогодення від шефа на кожен день 
як поєднати традиції української кухні з сучасними техніками 

Серед його досягнень: 

керівник Запорізької філії Української Асоціації Шеф-кухарів;
двічі потрапив до ТОП-120 шефів України за версією Ukrainian Culinary Faces;
стажувався в ресторані Sublimotion (Ібіца, Іспанія) – одному з найінноваційніших у світі. 

 

Разом із Миколою гості приготували:

ростбіф із карамелізованим гарбузом, козячим сиром і горіхами пекан 
курку у соусі юдзу-місо з овочами вок 

Аналітика та інсайти для HoReCa 

Галина Черепеня, керівниця центру ринкової аналітики МХП, презентувала тему «Потенціал смарт-рішень для покращення досвіду споживача в HoReCa» 

У своїй доповіді вона розкрила: 

актуальні тренди ринку; 
ключові виклики для операторів HoReCa; 
бар’єри вибору закладу очима гостя; 
ефективні канали комунікації з клієнтами. 

Її виступ став глибоким аналітичним поглядом на ринок, що допомагає краще розуміти споживача та адаптуватися до його очікувань. 

Дякуємо всім спікерам, партнерам та гостям заходу за участь і підтримку української HoReCa-спільноти. 

До зустрічі на наступних професійних подіях для індустрії гостинності! 

 

Go to top