HoReCa Masters by @kurator_horeca в Одесі: SMART-рішення для сучасної кухні


15 жовтня в Одесі відбувся масштабний освітній захід для професіоналів індустрії гостинності – HoReCa Masters by @kurator_horeca. Подія об’єднала шеф-кухарів, рестораторів, аналітиків та експертів ринку, які ділилися своїм досвідом, практичними порадами й реальними кейсами.
Цьогорічна тема заходу – «SMART-рішення: як допрацьований продукт оптимізує процес, зберігаючи індивідуальність».
SMART-рішення на практиці: як зробити кухню ефективною
Учасники події отримали не просто нові знання, а готові інструменти для оптимізації процесів у HoReCa, серед яких:

• як мінімізувати витрати та налагодити ефективні закупівлі;
• як зберегти якість і смак страв без зайвих витрат;
• як керувати процесами на кухні й мотивувати команду;
• як розкривати творчий потенціал шефа, навіть за умов обмежених ресурсів;
• як використовувати аналітику для прийняття рішень на основі даних і глибше розуміти поведінку споживача.
Спікери ділилися власним досвідом, демонстрували страви й обговорювали, як технологічні рішення допомагають зберігати індивідуальність кухні.
Спікери заходу
На сцені HoReCa Masters виступили провідні представники кулінарної спільноти України:
• Олександр Йоурз (@oleksander_yourz) – шеф і засновник Yourz Space Bistro, Yourz Asia Bar, Yourz Galaxy Ice Cream (Одеса)
• Микола Осіпов (@chef_papaplov_) – кулінарний експерт, бренд-амбасадор Maresto (@maresto.ua), Запоріжжя
• Віктор Тимчишин (@tymchyshyn_viktor) – шеф-кухар ресторану Mozart, Київ
• Ігор Щавінський (@igor.shchavinskii) – шеф-кухар Кулінарної школи МХП (@culinary_school_mhp), Київ
• Санелла Бабовіч (@babovich.sanella) – бренд-шеф Fiji Group Restaurants, Київ
• Галина Третяк (@g_tretiak) – бар-менеджер Fiji Group Restaurants, бренд-амбасадор «Старицький Дистилерс», Київ
• Галина Черепеня (@galinacherepenya) – керівниця відділу ринкової аналітики МХП, Київ

Практика від шефів: страви, які надихають
Кулінарний експерт Ігор Щавінський представив тему «Базовий кулінарний продукт: його потенціал та можливості». Під час демонстрації він приготував: курячий рієт на бріоші слайдери з курячими нагетсами.
«Універсальність та потенціал продукту у різних форматах. Всі звикли бачити кулінарний продукт як звичний, але він може передавати емоційну складову в різних стравах», – зазначив шеф.



Разом із Миколою Осіповим, який має понад 18 років досвіду у ресторанній справі (з них 13 – на керівних посадах), учасники дізналися про:
• практичні поради сьогодення від шефа на кожен день
• як поєднати традиції української кухні з сучасними техніками
Серед його досягнень:
• керівник Запорізької філії Української Асоціації Шеф-кухарів;
• двічі потрапив до ТОП-120 шефів України за версією Ukrainian Culinary Faces;
• стажувався в ресторані Sublimotion (Ібіца, Іспанія) – одному з найінноваційніших у світі.
Разом із Миколою гості приготували:
• ростбіф із карамелізованим гарбузом, козячим сиром і горіхами пекан
• курку у соусі юдзу-місо з овочами вок

Аналітика та інсайти для HoReCa
Галина Черепеня, керівниця центру ринкової аналітики МХП, презентувала тему «Потенціал смарт-рішень для покращення досвіду споживача в HoReCa»
У своїй доповіді вона розкрила:
• актуальні тренди ринку;
• ключові виклики для операторів HoReCa;
• бар’єри вибору закладу очима гостя;
• ефективні канали комунікації з клієнтами.
Її виступ став глибоким аналітичним поглядом на ринок, що допомагає краще розуміти споживача та адаптуватися до його очікувань.

Дякуємо всім спікерам, партнерам та гостям заходу за участь і підтримку української HoReCa-спільноти.
До зустрічі на наступних професійних подіях для індустрії гостинності!




